P Lista

Jest to lista polskich blogow zwiazanych z praca. ma ona na celu ujawnienie i popularyzowanie polskich blogow o tej tematyce. Ja prwedstawiam swoja liste ty dolacz swoje ilinki i umiesc na stronie. Bede sie cieszyl jesli dodasz do niej i mojego bloga. Jestem Pawel i prowadze bloga Praca|kontrakty|sezonowa|porady|wiadomosci

3 comments so far

  1. Darek on

    Dzięki za link, odwdzięczyłem się w podobny sposób.

  2. mamuska1 on

    ja w tej chwili mam problem bo jeszcze pracuje dla atlanko i nie dostałem wynagrodzenia za grudzien tylko jakaś cześć mojego zarobku

  3. rimec on

    Pracowalem w rimec 11 miesiecy .Poczatek byl ladny tylko rzeczywistosc przerosla wszystko.Powiem rze to firma kanty oszust.Jestem ciekaw kiedy te oszusty pujda siedziec.Niech nie zapomna tylko zaplacic podatku za pracownikow ktorych wykorzystali.Finlandia jest cierpliwa ale o swoje napewno sie upomni i co wtedy Oszusci.


Skomentuj

