Ogloszenia Atlanco Rimec Group (ARG)

Sporo ogloszen Atlaco pojawilo sie w sieciatlanco.jpg

polinia kingston na dole strony

Edinburgher

oraz po w pisaniu na interia.pl atlanco

wiec przestrzegam , jak wczesniej .

Atlanco Rimec Group (ARG) poszukuje

Mezinárodní společnost Atlanco Ltd hledá zkušené řezníky a pracovníky do masokombinátů s volnými místy ve Velké Británii a zbytku Evropy. Výborné pracovní podmínky (pracovní smlouva), platové ohodnocení, ubytování a doprava hrazena zeměstnavatelem. V případě zájmu kontaktujte Piotr Kania, 07919533431, Malgorzata Korpala 08707507260, 07810432309, pkania@atlanco.co.uk, fax 44 (0) 870 750 7261. link

a komentarz do tego moze byc taki

nie radze nigdzie jechac przez ta agencje a przynajmniej do anglli.agencja placi za wszystko za dojazd do pracy mieskanie itp ale odciagaj te wszystkie koszty z twego wynagrodzenia podam przyklad
wynajecie domku na piec,szesc osob kosztuje ok 700 funtow + tax 120 funtow to wychodzi 820. a jesli mieszkasz w domu wynajetym przez agencje placisz ok 300 funtow + rachunki od osoby. wiec liczenie jest proste

820:6=137 -wynajecie wlasnego domu

300*6=1800 -ten sam dom ale wynajety przez agencje

wiec koszty mieszkania nie sa taki tanie jak sie mieszka w domu agencji

ja bylem w atlanco 0,5 roku i nie polecam bo czlowiek wyjerzdz zeby zarobic anie ledwo oszczedzac bo zycie w anglii nie jest tanie chyba ze komus nie zalerzy na pieniadzch.

warto zajrzec przed podpisaniem kontraktu.

19 comments so far

  1. xcxc on

    najwieksi zodzieje i oszusci jacy sa w angli zatrudniaja pracownikow i zwalniaja ich przed wyplata straszny bajzel nieradze nikomu pracowac dla tej agencji

  2. cih on

    Dla osob nie znajacych angielskiego to wygodne rozwiazanie bo nie musza sie o nic martwic, Atlanco daje nie takie zle stawki nawet po odliczeniu mieszkania i podatkow ale:
    -nie wyplacaja naleznych pieniedzy
    -robia jakies przekrety z podatkami
    -maja straszny bajzel w papierach
    -jak juz ulokuja ludzi to juz olewaja totalnie
    Na pewno bez nerwow sie nie obejdzie.

  3. dosiek on

    Nie polecam nikomu, dziadostwo i brak jakiegokolwiek szacunku, proba kontaktu z nimi to koszmar, leja na swoich pracownikow rowno z gory!

  4. Basia on

    Wlasnie wróclam z takiego kontraktu podpisanego z Atlanko. Naturalnie nie mam żadnch papierów na to , że pracowalam, wlasciwie pieniędzy nie można się doliczyc bo na moje konto walutowe przyszly złotowki….
    Na szczescie bank przechowal je na koncie przejściowym. Opieka tzw. tlmacza to wlasciwie jego nękanie ludzi. Płaci tam niektorym za tzw. podsluchiwanie i informacje a jak ktos sie tlumaczowi nie spodoba po prostu dzwoni, że stwarza problemy w zakladzie i za 2,3 dni wlasnie konczy sie kontrakt danemu osobnikowi. Na ostatniej wypłacie są pracownicy oszukiwani na wcześniejszych rownież. Naturalnie nie ma żadnych papierow ani pokwitowań….dostająje jedynie tzw. „wybrańcy”.
    Jakieś dziwne szemrane uklady….

  5. malgorzata on

    To przykre czytac o tym jak polacy traktuja polakow za granica. Mieszkam ponad 3 lata w UK i niejedno widzialam, ale niestety musze powiedziec ze ludzie placa duze pieniadze dlatego ze nie znaja jezyka albo prawa w w UK. Koszty mieszkania sa wysokie dla wszystkich. Owsze mozna szybko obliczyc jak tanio wynajac samemu mieszkanie, ale… zadna agencja nie wynajmie mieszkania komus kto nie ma kontraktu. Wszedzie pytaja o referencje itp. Dlatego tez Atlanco korzysta na tym. Nie tylko oni. Wielu polakow wynajmuje domy tylko po to aby podnajac pokoje swoim rodakom za calkiem niezle pieniadze. .. Kasa… nasza mentalnosc. Tu nie ma sentymentow niestety…smutne to

  6. witer on

    Byłem zeszłym roku z firmy a.r. siedziałem bez pracy dwa tygodnie i w dodatku jeszcze zaproponowali mi stawkę o połowę niższą na njaką się umawialiśmy. Zero profesjonalizmu.

  7. Marta on

    Witam!!

    Mam oferte pracy z agencji Rimec z Krakowa szukam opini o nich bo boje się jecheć w ciemno. Już raz wyjechałam i wpadłam w długi, proszę pomóżcie !

    • pawel on

      bedziesz nabity w butelkę byłem w 2009 roku

  8. ADAM 150 on

    atlano placi kase co miesiac a nie co tydzien a dojazd jest do miejx=ca pracy taxowkami transpot plus mieszkanie wychodzi na miesiac 474 po pottraceniu taxu a do reki 220 na czysto ja mam kase co tydzien i mi tyle wychodzi ale na pierweszy raz trzeba cos chytac a potem szukac cos innego

  9. 12345qwert on

    Pracuje dla atlanco od lipca tego roku i moge powiedziec ze to banda zlodzieji oszustow przekretow. Normalnego czlowieka traktuja jak szmate za pokuj place 600 funtow miesiecznie fakt ze dobrze zarabiwm ale kroja mnie na okolo 1000 miesiecznie.

  10. bogdan on

    bylem przez atlanko 5 miesięcy w 2007r. totalne dziadostwo

  11. artur olearczyk on

    nnn

  12. thx on

    do dzisiaj nie przyslali mi druku p 46 do rozliczenia podatkowego 2006 2007.pani kasia cieslak,malgorzata kropala,mowily ze musze poleciec do uk i sam odebrac papier w northampton.koledze ze slowacji przez 6 miesiecy pobierano z wynagrodzenia srednio 200 funtow na tzw.propherty and transport.za ostatnie 8 dni pracy pisze doslownie slowa malgorzaty kropala uslyszane w tel. te 360 funtow przeznaczylam na dom .
    kolega slovak zostal potracony przez samochod poniewaz byl roztrzesiony i zdenerwowany brakiem swojego wynagrodzenia.mowia do telefonu . tonem rozkazujacym.ja mysle ze z 2000 pracownikow rocznie kradna okolo 1,2 miliona funtow.

  13. ase1 on

    kazdemu pisza w kontrakcie jesze przed wyjazdem bez wzgledu czy byl juz w uk czy tez nie,powroci pan,pani z nami do angli.de facto wynajem domu 3 pokojowego kosztujre w agencji mieszkaniowej okolo 900 funtow oni pobieraja 1500 funtow.podaja do reki papier w jezyku pl.i uk liczy sie realnie tylko ten tekst po angielsku.jasli rimec ma 7000 pracownikow a kazdy placi propherty transport co miesiac w wysokosci 160 funtow to jest to walek na sume 112000 funtow .co na to urzad skarbowy uk?pisalem o atlanco

  14. oloz on

    AGENCJA warta polecenia jezeli:
    – szukasz dreszczyku emocji zwiazanego z nieplaconymi podatkami i oczekiwanią zwiazanym z wizytą komornika,
    – lubisz być walony w rogi, czytaj oszukiwany przy kazdej wyplacie
    – nie przepadasz otrzymywac odcinkow z wyplat ( tu ci to nie grozi raczej ich nie zobaczysz a nawet jesli jakiekolwiek dostaniesz w ostatniej tabelce w ktorej powinny byc wyszczegulnione kwestie zwiazane z twoja sytuacja podatkowa bedzie widniala pusta biala tabela znaczy ze nic nigdy za ciebie nie bylo i nie bedzie placone)
    – chcesz zszarpac nerwy na dochodzenie gdzie i czy wogule jestes ubezpieczony ( w koncu dowiesz sie ze masz prawo do darmowej opieki medycznej na cyprze, gdzie i tak za wszelkie uslugi bedziesz musial slono zaplacic…)
    – chcesz placic 800 euro za bilet ktory kosztowal 80 euro
    – masz dobre serduszko i chcesz nabijac kieszen pewnemu i tak juz obrzydliwie bogatemu irlandczykowi
    TA AGENCJA POSREDNICTWA PRACY JEST DLA CIEBIE!!!

  15. piotr on

    witajcie ja już zostałem oszukany i zwolniony za nic totalnie za nic, nie wiedziałem za co tylko musiałem się ewakluowac z mieszkania także ta agencja jest to totalne dno i ludzie którzy,pracują jako super wajzer to są pojebani i tyle na temat i nie wypłacili mi 3 tygodniowej wypłaty.Nie warto w takiej agencji pracowac nie warto!!!!
    To są już nie ludzie,przez takich ludzi jak my co dajemy się oszukac,wtedy utrzymuje się agencje.Takie agencje jak cytuje RIMEC ATLANCO

  16. pawel on

    to jest banda złodzieje w kazdym calu kradną ile mogą byłem 2009 roku loudac francja

  17. Andrea182 on

    …banda oszustów……szukam osób które są gotowe wejść z nimi na droge sądową……..jeśli są chętni to piszcie na mój adres
    andrea@ poczta.onet.pl

  18. groby on

    LUDZIE.Z DALEKA OD FIRMY RIMEC.JEDNA WIELKA BANDA OSZUSTÓW.W TEJ FIRMIE NIC NIEMA POWIEDZIANE JASNO I PRZEJRZYŚCIE.KAŻDEMU MÓWIĄ CO INNEGO NAWET JAK JEDZIESZ NA TĄ SAMĄ BUDOWE.NA MIEJSCU OKAZUJE SIĘ Z GOŁA INACZEJ.DOKŁADNIE SIE WSZYSTKIEGO NIEDOWIESZ.NA ZADAWANE PYTANIA O PRACĘ I WARUNKI NA MIEJSCU BABA W GDYNI SIĘ MOTA TAK ŻEBYS WIEDZIAŁ JAK NAJMNIEJ ALBO MÓWI NIEPRAWDĘ.OBIECUJĄ ZWROT ZA PALIWO NA MIEJSCU JEŚLI JEDZIESZ SWOIM SAMOCHODEM.PYTASZ SIĘ O ZWROT NA MIEJSCU CI ODSYŁAJĄ CIĘ DO GDYNI,GDYNIA DO HOLANDII CI Z POWROTEM DO GDYNI I TAK W KÓŁKO.ZA PALIWO CI NIEZWRÓCĄ.PRZED WYJAZDEM MOŻE BYĆ TAK ŻE IDZIESZ NA TESTY W GDYNI,JEŚLI ZDASZ JEDZIESZ DO HOLANDII ALE NIEPOWIADOMIĄ CIĘ ŻE NA MIEJSCU SĄ TEŻ TESTY W MOWIE I PIŚMIE Z ANGIELSKIEGO ZWIĄZANE Z PRACĄ.JEŚLI TYCH TAM NIEZDASZ JESTEŚ POZOSTAWIONY SAMEMU SOBIE NAWET JAK NIEMASZ PIENIĘDZY NA POWRÓT.WTEDY DO OPIEKUNÓW SIĘ JUŻ NIEDODZWONISZ BO NIEODBIERAJĄ TELEFONÓW OD CIEBIE.UMOWĘ O PRACĘ PODPISUJESZ W GDYNI ALE NIE DOSTAJESZ KOPII,TŁUMACZĄ SIĘ TYM ŻE DRUGA UMOWA ZOSTANIE PODPISANA NA MIEJSCU.ZAPOMNIJ O TYM.ONI ZABEZPIECZAJĄ SIĘ TAK DLATEGO ŻE JAK NA MIEJSCU COŚ NIE WYJDZIE I BĘDZIESZ MUSIAŁ WRUCIĆ DO KRAJU TO TAK JAKBYŚ U NICH NIE PRACOWAŁ I NIC NIEPODPISYWAŁ BO NIEMASZ KOPII.OBIECUJĄ PŁACIĆ ZA CIEBIE UBEZPIECZENIE,LECZ TEGO NIEROBIĄ.JESTEŚ TYLKO UBEZPIECZONY NA TERENIE ZAKŁADU PRACY W KTÓRYM PRACUJESZ.JEŚLI COŚ CI SIĘ STANIE POZA ZAKLADEM ZOSTAJESZ POZOSTAWIONY SAMEMU SOBIE I WRACASZ NA SWÓJ KOSZT.PONADTO KRĘCĄ Z PODATKAMI.MAŁO TEGO PODCZAS POBYTU W BIURZE W GDYNI BABA MÓWI ŻE PRACA JEST TU A TU PRZY TYM A TYM.TUŻ PRZED WYJAZDEM DOSTAJESZ TELEFON W ZGOŁA ODMIENNE MIEJSCE PRACY I PRZY CZYM INNYM NIŻ CI BABA MÓWIŁA NA MIEJSCU W GDYNI TŁUMACZĄC SIĘ ŻE TAM GDZIE MIAŁEŚ JECHAĆ JESZCZE NIE ZAŁATWILI KONTRAKTU ALE W GDYNI MÓWIŁA CI ŻE KONTRAKT JEST JUŻ ZAŁATWIONY I ŻE POLACY JUŻ TAM JAKIŚ CZAS PRACUJĄ.O WARUNKACH PRACY COŚ TAM CI BEŁKOCZE ALE NAPRAWDĘ JAKIE SĄ DOWIADUJESZ SIĘ NA MIEJSCU,A SĄ NAPEWNO INNE NIŻ MÓWIŁA.PRZEPRACOWAŁEM JUŻ ŁADNYCH PARĘ LAT W WIELU FIRMACH JEDNE BYŁY GORSZE INNE LEPSZE ALE Z TAKĄ BANDĄ OSZUSTÓW I KRĘTACZY SPOTKAŁEM SIĘ PIERWSZY RAZ.KIEDYŚ MÓJ KOLEGA TAM PRACUJĄCY DOBRZE MI RADZIŁ:JAK USŁYSZYSZ RIMEC TO CHŁOPIE UCIEKAJ JAK NAJDALEJ ŻEBY CIĘ NIE ZŁAPALI,JA NIESTETY DALEM SIĘ OSZUKAĆ,MYŚLĘ ŻE PIERWSZY I OSTATNI RAZ.I WAM TEŻ RADZĘ Z DALEKA OD TEJ FIRMY.JEST DUŻO INNYCH POWAŻNIEJSZYCH FIRM KTÓRE TEŻ WYSYŁAJĄ DO PRACY ZA GRANICĄ.


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: